SLEEP TIGHT

 

Samtliga kommer från Lindex förutom de svarta shortsen som kommer från Gina tricot.

Känns lite konstigt att skriva ”sleep tight” när jag nyss gått upp… Men så fick det bli! Jag har velat ha en mysig pyjamas hela julen och dessa ovan tycker jag är så fina. Gillar den ljusrosa och de marinblåa shortsen mest. Men du som läser min blogg vet ju att jag har köpstopp när det kommer till kläder den här månaden så det får bli i februari. 

Fredag! Känner du fredagskänslan? Jag hade en bra start på dagen då jag lyckades gå upp innan klockan blev åtta. Vänder ju tillbaka mitt dygn som du kanske vet. Idag ska jag packa klart mina resväskor till Stockholm då jag inte hinner göra detta i helgen. Måste verkligen sätta mig och plugga någon timma också. Vid lunchtid ska jag i alla fall möta upp Hanna och direkt efter det åker jag ut till min familj. Och ikväll hänger jag med min bästis! Sushi, prosecco och På spåret! Hoppas du får en underbar fredag, det är du värd!

2016-01-08 @ 22:28:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0