TODAYS

Fuskpäls, Gina tricot. Klänning, Lindex. Halsband, Forgoodluck.se. Skor, Vagabond. Ringar, Kranz & Ziegler.
 
Ramlade in för en stund sedan från både en dag på byrån och en after work på Brillo med Johanna och Evelina. Är helt slut nu kan jag säga. Men som jag älskar mitt liv just nu. Vet du hur underbar känsla det är? Den här veckan är magisk och jag har något fint inplanerat exakt varje dag. Och jag följer veckans ledord: Njut!
För som jag vardagslyxar den här veckan. Imorgon ska jag på ett frukostevent med några utav mina bloggkollegor här på VIONE. Men mer om det imorgon. Nu ska jag sminka av mig och krascha framför tvn och sedan lägga mig tidigt. Sov så gott du också.
2016-01-27 @ 23:14:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0