CHLOÉ FAYE LOOK-A-LIKE

 

Denna väska har jag bloggat om förut och det är verkligen dagens it-väska om du frågar mig. Men 15 000kr är ju inget jag lägger på en väska, hur mycket jag än hade velat. Men tur är väl det att flera budgetalternativ har kommit. Gillar både den från Chiquelle och nelly.

Idag har jag hunnit med både städning av lägenheten och ett pass på gymmet. Så nu är jag mer än redo för matlagning och rödvin med vänner som kommer över hit om någon timma. Mitt minneskort till kameran gick sönder (hur då egentligen?!) så måste verkligen gå och köpa ett nytt snarast. Jag är handikappad utan en kamera. Trevlig kväll till dig som läser<3

2016-03-04 @ 11:42:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0