CROPPED TROUSERS

 

Har helt snöat in mig i denna byxlängd och modell! Tycker det är fint när de är lite kortare så man kan bära ett par glittriga strumpor som syns till exempel. Jag har redan flera byxor i denna modell och fler lär det bli nu när våren börjar komma! Mina favoriter ovan är nog faktiskt de från Zara.

Happy FRIYAY! Åh fredagkänslan har infunnit sig hos mig och jag är helt ledig även idag. Igår var Nicolina här och åt middag, gav mig fina presenter utan någon anledning och pratade på som vanligt! Älskar hur vi två verkligen har funnit varandra det här året och jag är så tacksam över att ha henne i mitt liv. Allt tack vare it girls för snart ett år sedan! Du har väl inte missat att det är en ny säsong av It girls? In och starta en blogg och delta i utmaningarna vetja (itgirls.se)! Idag vet jag inte hur dagen ser ut, kanske åka in till stan en sväng och sen sätta mig och sola någonstans. Trevlig fredag!

2016-03-18 @ 12:30:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0