EN SNORIG TORSDAG

En godare frukost från i påskas. Idag när jag vaknade så hade jag absolut ingen ork till att fixa någon frukost. Nu är det min tur att ha en fruktansvärd halsont och snora. Strepsils och näsdukar är min räddning denna torsdag.
Solen har varit framme hela dagen och kvällen här i Varberg och jag har varit soffliggandes. Fått svarat på mail och kommit ikapp med bloggen så något positivt med att ligga i en soffa hela dagen lång. Vid fem tiden så mötte jag upp min bästis för en liten promenix ner till havet och det var så skönt att komma ut i solen. Rensa luftvägarna lite. Annars har min kväll varit lugn. Vi köpte med oss indiskt och bara tog det lugnt. Jag njuter varje dag härnere över att få umgås med min bästis och familj. Kan de inte bara flytta upp till Stockholm kan jag tycka. Nu ska jag fortsätta kurera mig med strepsils och fjärde koppen te.
2016-03-31 @ 12:44:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0