FASHION WALL

 
En bättre bild på mina nya bågar som jag diggar stenhårt.
 
Matchade naglarna med mitt halsband denna veckan. Nu kör jag dock en mörkare variant.
Randig skjorta och ett silverhalsband från min pojkvän. Fint som snus. Fast snus är ju inget vidare egentligen…
 
Mycket shopping på rean har det blivit den här veckan. Bland annat den här blusen från Gina tricot.
 

Och den här gosiga tröjan från H&M. Har bott i den här tröjan hela helgen, Och priset? 100 kr.

Då var söndagskvällen kommen och här hemma står det en indisk kycklinggryta puttrandes på spisen. Isak som är i farten såklart. Jag är inte mycket för att laga mat och han älskar det. Win-win. Har haft veckans slappaste dag tror jag allt. Började med sovmorgon och sedan åkte jag in till gamla stan för att luncha med en vän jag inte träffat på ett tag. Annars har jag bara halvsovit hela dagen typ. Hoppas du som läser har haft en lika fin helg som jag. Trevlig kväll!

2016-03-20 @ 12:32:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0