FAV JEANS

I brist på en hel fashion wall denna söndag så visar jag dig ett utav mina favoritjeans i garderoben just nu. De kommer ifrån monki och jag köpte dom i höstas. Har helt snöat in mig i crop flare jeans och det är vad jag använder mest i jeansväg just nu.

Söndag idag som sagt och jag hade en väldigt mysig kväll igår med både bio (du bara måste se The danish girl!) och ett besök på Urban Deli med ett glas vin och en bit mat. Hängt på Urban deli två gånger den här veckan men det är mest för stämningen än för att maten är god. Idag ska jag skriva någon sida till på min hemtenta, fick faktiskt skrivit en hel sida igår. Senare ikväll ska jag och Isak ut och äta. Tredje kvällen för mig den här veckan som jag äter ute men jag älskar verkligen det! Pengar ska läggas på mat, konserter och resor. Om jag får bestämma. Trevlig söndag till dig!

2016-03-06 @ 11:47:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0