NYA MATERIELLA TING

 
För någon vecka sedan så gick jag in till Lindex för att köpa denna kepa jag spanat på ett tag. Har haft en liknande som blivit alldeles för nopprig så en ny var på tiden.
Du ser mina två guldringar i öronen? Jag har inte använt dessa hålen på cirka fem år, om inte mer, så du kan ju tänka dig hur förvånad jag blev när det gick så smidigt att trä igenom dessa fina ringar. Nu sitter de där dygnet runt. Köpta på Other stories om du undrade.
Söndag och jag vaknade upp en aningen dåsig i huvudet efter gårdagen som bjöd på rödvin, spel och utgång med fina vänner. Vissa hade jag inte träffat sen i julas så det var mysigt att ses igen! Och jag måste ju berätta att jag faktiskt blev klar med min hemtenta igår. Bara finlir kvar. Så idag släpper jag plugget och tänker sitta framför photoshop och lära mig det programmet. Elias kommer förbi och lär mig, han är numera min mentor. Ikväll blir det tv-spel och matlagning med Isak och Linn. Älskar den här helgen!
2016-03-13 @ 12:09:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0