SNAPSHOTS #8

 
Äta glass i sängen kan vara bra botemedel om man är på dåligt humör eller är hängig. Tips!
Senaste veckan har jag haft vårkänslor och jag förhöjer känslan med fina tulpaner. Brukar du köpa fredagsbukett?
 
Vi bor fem minuter från en pizzeria som ger bra studentrabatt. 56 kronor. Tackar.
 
Som alltid blir det många matbilder när jag ska fota vardagsbilder. Förra veckan hanns det med en fika på Snickarbacken 7.
 
Innan jag hoppade på tåget ner till bästkusten för en vecka sedan så hann jag med att gå på ett event! Fin goodiebag fick man och jag gav mycket av innehållet till min mamma och bästa vän. Gissa om de blev glada?
Kom tillbaka från bästkusten i söndagskväll och som du redan vet vid det här laget beslutade jag mig för en kortare variant. Och jag är jättenöjd. Mamma var grym med saxen ändå…
 
I förrgår gick jag och Isak till ett supermysigt café som vi garanterat kommer återkomma till. Och det får bli sista bilden på detta inlägg. Jag har en hel drös med bilder från helgen men tänkte att det kunde få bli ett eget inlägg. Vill inte tråka ut dig med för många bilder.
2016-03-03 @ 11:38:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0